artwork

aMVG ve Anzu’dan “oyun içi reklam” alanında önemli işbirliği

3 yıl önce

0

aMVG ve Anzu arasında gerçekleşen işbirliği sayesinde oyun içindeki sıradan nesneler değerli birer reklam varlığına dönüştürülebilecek.

Türkiye’de adreslenebilir medyada reklam teknolojileri lideri olan aMVG ve oyun içi reklam platformu Anzu.io, oyun içi reklamları adreslenebilir medya ortamına getirmek için işbirliği yapacaklarını duyurdu. İşbirliği kapsamında aMVG, 2020’de oyun pazarı büyüklüğü 1 milyar ABD dolarını aşan Türkiye’de, Anzu’nun temsilciliğini üstlenecek.

Sözkonusu iş ortaklığı yerel markaların mevcut ve potansiyel müşterilerine aMVG’nin Adreslenebilir Medya Platformu TVAdBox ile entegre olan Anzu’nun reklam platformunu kullanarak oyun içinde ulaşmasını sağlayacak. Ayrıca, her iki şirket küresel pazarlara yönelik olarak teknoloji varlıkları konusunda işbirliği yaparak oyunları markalar için birer adreslenebilir medya ekranı haline getirecek.

Anzu markaların gerçek dünyadaki reklamlarını doğrudan video oyunlarının, e-sporun içine yerleştiriyor ve bu reklamlar mobil cihazlardan, PC’lerden ve oyun konsolları platformundan yayınlanıyor. Anzu’nun bu çözümü, dünyanın en büyük dijital pazarlama ve reklamcılık sektörü derneği IAB tarafından onaylanmış formatları oyunların içine yerleştirerek, oyunlardaki gerçekliği pekiştiriyor ve oyun içindeki sıradan nesneleri değerli birer reklam varlığına dönüştürüyor.

İşbirliği kapsamında, Anzu farklı platformlarda yer alan özel oyun envanterini aMVG’nin mevcut TVAdBox müşterilerine sunacak ve onların oyun içini müşterilere ulaşabilecekleri bir temas noktası haline getirmelerine olanak sağlayacak. Bunun yanı sıra Anzu, aMVG’ye oyun içi reklamı tüm Türkiye’de marka reklamcılarının kullanımına sunması konusunda yardımcı olacak.

aMVG CEO’su ve Ortağı Berk ÜDER Anzu iş ortaklığı konusundaki açıklamasında şunları söyledi; “Biz aMVG olarak verinin bir bilim olduğuna inanırız. Bir kimyagerin bir ilaç hazırlarken kullanılacak tüm malzemeleri bilmesi gerektiği gibi reklam teknolojileri sektöründe çalışan profesyonellerin de müşterileri için en iyi ve en doğru hedef kitleyi belirlerken tüm unsurları bilmesi ve anlaması gerekir. aMVG, TVAdBox platformunu tam da bunun için geliştirdi. Bu platform internet bağlantılı TV’lerden, set üstü cihazlardan, mobil cihazlardan ve IOT cihazlarından yönetmeliklere uygun şekilde kullanıcıyla tümleşik, onaylı veriler toplar. Kullanıcıyla tümleşik verilerin farklı cihazlardan toplanması sayesinde markalar tüketicilerle en iyi cihaz ve ekrandan kendi ihtiyaç ve tercihlerine özel olarak tasarlanmış, zaman kaydırmalı bir yolculuk içinde
etkileşime geçebilirler. Anzu ile iş ortaklığımız bize büyümekte olan mecra listemize oyun platformlarını da eklememizi mümkün kılacak ve sonuç olarak da müşterilerimize daha iyi hizmet sunmamızı sağlayacak. Son olarak, konsollar verinin gücü sayesinde markaların son kullanıcılara ulaşması için yeni bir mecra olacak ve biz de buna hazırız!”

Anzu CEO’su ve Eş Kurucusu Itamar Benedy de konuyla ilgili açıklamasında, “Anzu olarak misyonumuz oyunlarda reklamı daha etkin ve iyi hale getirmek. Bu misyonumuzu hızla gelişmekte olan Türkiye’deki dijital reklamcılık ve oyun sektöründe hayata geçirme yolunda aMVG’yle yaptığımız bu yeni işbirliğinden heyecan duyuyoruz. Sektör liderlerinden biri olarak aMVG, doğru reklamları doğru hedef kitlelere doğru zamanlarda sunma konusuna ne denli önem verdiğini gösterdi. Bu da günümüzün aşırı doygunluğa
ulaşmış reklamcılık ortamında başarılı hedeflemenin en kritik ve en önemli kilit unsurları. Anzu’nun doğrudan oyun içine yerleştirilen reklamcılık teknolojisini aMVG’nin öncü TVAdBox’ı ile bir araya getirerek, Türkiye pazarındaki yerel markaların en etkin ve verimli yollarla mümkün olan en doğru hedef kitlelere ulaşmasını birlikte sağlayabiliriz.” dedi.