Benim haftam: Rachel Bristow

7 yıl önce

Sky Media’nın ortaklıklar direktörü Rachel Bristow, bir hafta boyunca neler yaptığını anlatıyor. Hem iş hatayını hem de özel hayatını anlatan Bristow, WACL için düzenlenen bir akşam yemeğinde Londra’nın belediye başkanı Sadiq Khan’ı ağırlamaya hazırlanıyor.

Pazartesi

Haftam hep satış toplantıları ile başlıyor. Bu, önümdeki hafta ve sonrası için yapmam gereken işlerde daha hızlı olmamı sağlıyor.

Resmin bütünü kararlaştırıldıktan sonra ekibimle bir dizi bilgilendirme görüşmesi yapıyorum.

Women in Advertising and Communications London (WACL)’in bir üyesi olarak farklı liderlerle ve endüstrinin içinde de dışından da önemli isimlerle iletişime geçme fırsatı yakalıyorum.

WACL’in ziyafet bakanı olarak korkutucu olduğu kadar heyecan verici bir göreve sahibim. Londra’nın belediye başkanı Sadiq Khan’ın Savoy otelinde bize katılacağı bir akşam yemeğini planlayıp düzenlemem gerekiyor. Etkinlikten önceki hafta masa ve misafirlerin planlamasıyla hep yoğun geçiyor.

Öğleden sonra yaratıcı çözümler başkanımız Jason Hughes ile şu an yapılan tüm brief’lerimizi gözden geçirmek için görüşüyorum. Beraber, British Airways, EA Fifa, Barclaycard ve Nintendo için kurulan Müşteri Ortaklığı ekibi aracılığıyla etkin olanların tümünü müşterilerimize sunduğumuza emin oluyoruz.

Eve dönünce kızımın uyumasını bekliyorum ve son eğlencem Kirsty Gallagher ile "Fit in 5"ın tadını çıkarıyorum. Gecelerin çoğunu, tüm gün yediklerimi eritmek için yaptığım 15 dakikalık egzersizlere sıkıştırmaya çalışıyorum.

Salı

Sabahları erkenden yaptığım egzersizler tarih oldu. Günlerim kızımı uyandırıp onu okula hazırlamakla başlıyor, kahvaltılar da okuma alıştırmaları yapmakla geçiyor.

Salı günleri, Sky’daki liderler ekibinin ofisten uzak Euston’da bir yerde geçirdiği iki günden ilki.

İlk gün insanlara, yapılara, önceliklere ve kültüre odaklanıyoruz, şimdi bu ekipler hafta boyunca kendilerini Osterley ve Victoria’daki iki ofisimize bağlıyor. Çalışmanın ne kadar esnek yürüdüğüne ve ekiplerimize fırsatları en iyi şekilde kullanmalarına imkan verip vermediğimize yoğun bir şekilde odaklanıyoruz.

Günün diğer kısmında kadın liderler hakkında çok önemli oturumlar düzenleniyor. Orada son yapılan ekip araştırmalarının planlarımızı şekillendirmede bize nasıl yardım edeceğini öğreniyoruz.

Resmi program, neredeyse iki yıldır tüm Sky ailesini kapsadı ve şu ana kadar daha fazla kadını (%31’den %38’e) liderlik pozisyonlarına getirerek büyük bir gelişme gösterdik.

The Caravan’daki hararetli tartışmalar akşama kadar sürdü. İlk defa Granary Square restoranını deniyorum ve söyleyebilirim ki alkol içmekten kendimi tutmak beni oldukça zorladı. Şubat geçip gitsin bence.

"Fit in 5" beni yine puding yemeden kurtardı.

Çarşamba

Çarşamba gününü, hala Euston’da, 2017/18 stratejilerini ve ortak olarak hedefimize nasıl ulaşacağımızı gözden geçirmeye ayırıyoruz.

Aşırı hedeflenmiş TV reklamcılığı anlayışını yeniden tanımlamakta öncülük ettiğimiz için kendimizle gurur duyuyoruz. Bizi çok heyecan verici bir yıl bekliyor.  Sırası gelince çok önemli açıklamalar yapacağız, o yüzden takipte kalın.

Sky AdVance’i 2015 yılının sonunda başlattığımızdan bu yana reklamverenler için çok platformlu kampanyalar sunma şansımız oldu. Ve önümüze bakınca, birden fazla işletim sistemini destekleyen platformumuzu geliştireceği ve daha etkili kılacağı düşüncesi bizi heyecanlandırıyor.

Öğleden sonra insanlara geri dönüyoruz ve hedef planlarımıza bakıp yetenekli insanları kendimize çektiğimizi kesinleştiriyoruz.

Perşembe

Yine WACL şapkamla Sadiq Khan’ın katılacağı akşam yemeğinin son planlarını yapıyorum.

Sky Media’yı Osterley’desi Sky ailesinin daha yakınına taşımamızın en büyük nedeni program yapımcıları, gazeteciler, sunucular ve muhteşem yetenekler gibi Sky markasını başarılı bir marka haline getirenlere daha yakın olmanın bize faydalı olacağını bilmemiz.

İş birliği, her zaman projelerimizin kilit noktası olmuştur. Ve bu sadece şirketimizde değil. Bu genelde her zaman televizyon çapında vardı ki bu da Thinkbox’un başarısını garantiliyor.

Öğlen bunu daha geniş çaplı tartışmak için ITV’den Simon Daglish ve Channel 4’dan Matt Salmon ile bir workshop’a katıldım. Önümüzdeki yıl boyunca, markanın devam ederek büyüyen gücü ve güvenilir televizyon ortamı için beraber daha da yakın çalışacağız.

Cuma

University College London Hospital’a yapılan bir bağışta yer alan Amplifi’nin başkanı Matthew Platts tüm gün bizimle.

Onu hafifçe özgür bırakıp ürün takımımız ve iletişimimiz hakkındaki fikrini açmalıyız. Matthew, bize reklam ve ajans planlarımızı şekillendirmeye yardımcı olan değerli geri dönüşler yapıyor. Günün daha sonrasında, iş arkadaşlarından oluşan küçük bir grupta bazı kariyer tavsiyeleri paylaşıyor.

Kew Gardens’ın yakınında bir öğle yemeğinde sıkışıyoruz, her şey sadece sıkı çalışma değil, haftayı güzel bir şekilde de sonlandırabiliyoruz.

Rahat bir nefes alıyor ve kızımın oyun programlarıyla ve doğum günü partileriyle dolu hafta sonuna giriyoruz.

İşin aslı
Yaş:
En sevilen iletişim aracı: SkyGo (Taraflıyım)
En büyük ilham kaynağı: Anne ve babam. Büyük değerlere sahipler.
Hayalimdeki iş: Tur rehberi.
Fazla insanın bilmediği bir şey: Bir arkadaşımla uzun süredir hangimiz daha fazla ülke ziyaret edecek diye yarışıyoruz. Şu an o önde.

Bu yazı 1 Şubat'ta Campaign'de yayınlanmıştır.

Senin için
Tümünü göster
Castrol ilerlemenin olduğu her yerde

Dünyanın önde gelen madeni yağ üreticisi Castrol, yenilenen marka kimliğinin...